Online hirdetés
Online hirdetés nélkül napjainkban a weboldal önmagában nem elegendő a sikerhez. A hatékony online jelenlét elengedhetetlen a célközönség eléréséhez és a konverziók növeléséhez. Itt jönnek képbe az online hirdetések, amelyekkel célzottan érheted el a potenciális vásárlókat a megfelelő platformokon.
Marketing eredmény mérése
A marketing eredmény mérése elengedhetetlen a hatékony online marketing stratégia kialakításához.
Consent mode2 – amivel foglalkozni kell!
Az adatvédelmi szabályozások szigorodása és a felhasználói elvárások növekedése új kihívások elé állítja a digitális marketinget. A Consent Mode 2 bevezetése kulcsfontosságú lépés ezen új realitás kezelésében, ahol a felhasználói hozzájárulás menedzsmentje és az adatok védelme központi szerepet kap.
Milyen újdonságokat kaptunk 2023-ban a Google Ads-ban?
Google Ads 2023-as éve is rengeteg újdonságok tartogatott számunkra. Több fejlesztés, új kampánytípusok, megújult felület és sorolhatnánk!
GA4 átállás: mit kell tudni róla?
A Google Analytics 4 (GA4) a Google legújabb Analytics platformja. 2020-ban jelent meg, és az Universal Analytics (UA) utódja. A GA4 egy teljesen új megközelítést alkalmaz az adatok gyűjtésére és elemzésére, és számos előnnyel rendelkezik az UA-val szemben. Mi az GA4? Az GA4 egy olyan viselkedéselemző platform, amely az adatok
Top 5 hiba, amivel pénzt dobsz ki az ablakon Google Ads-ban
Aki arra szánja rá magát, hogy saját maga tanulja meg és kezeli a Google Ads kampányait, annak igencsak izgalmas időszak várható az életében. Emlékszem, mikor én kezdtem ezzel foglalkozni – családi vállalkozásunk révén – a Google AdWords még gyerekcipőben járt Magyarországon. Most így több mint 10 év távlatából úgy gondolom,
Kampányterv készítése
Ha hirdetni szeretnénk bármilyen csatornán is, kampányterv nélkül szinte biztos, hogy a hatékonysága nem lesz az általunk elvárt. Kampányterv készítése nagyon fontos, hogy lássuk a teljes képet.
Közösségi jelenlét
Közösségi jelenlét estében első kérdésem az szokott lenni, hogy miért? Miért gondolod azt, hogy jelen kell lenned a közösségi oldalakon? Ha erre pontosan tudsz válaszolni, és a válaszod nem az, hogy azért mert mindenki ezt csinálja, akkor te már kiemelkedsz a sok-sok vállalkozó, vállalkozás közül, akik vagy nem tudnak válaszolni,
Marketing tevékenységünk tervezése
Marketing Tervezés! Mi jut eszedbe, ha ezt a kifejezést hallod? Vagy mi jut eszedbe a Marketing szó hallatára? Reklám, amit mindenhol látsz és már idegesít? Esetleg egy felesleges kiadás? Hidd el, nem vagy egyedül, ha nem tudsz rá pontosan válaszolni. Akik nem tanultak marketinget, azoknak egy picit távoli dolog. A
Hogy tervezzünk weboldalt?
Hogy tervezzünk weboldalt? Hisz a weboldalad az egyik legfontosabb dolog, ami az online világban létezik. Ezen keresztül mutatkozol be, ez alapján döntik el, hogy érdekes amit találnak rólad, vagy nem.
Pinterest: Hogyan használjuk üzleti célokra?
Pinterest jelenlét? Minek? Ott a Facebook! A legtöbb vállalkozás – hogyha közösségi jelenlétről van szó – a Facebook jelenlétben lezártnak tekinti a közösségi média jelenlétet.
Top 5 weboldal hiba, amin elcsúszhat a siker
Honlapot szeretnél, de nem tudod, hol kezdd? Honlapod van, de a várva várt eredmények elmaradnak?